Helgen kom och gick

Och vilken helg det blev då! Sonja lyckades grundlura oss alla och dök upp på festen tillsammans med en blomkålsfröken mitt i fotbollen (tittade bara lite, jag lovar)! Kvällen gick ovanligt sakta, hann med att tappa bort alla flera gånger! :) hittade som tur var lite annat löst folk att hänga med så jag slapp vara ensam... :p Idag började dagen med att Sivan kraxade lite på toaletten, sen la hon sig på altanen och skulle sova vidare, men där ute var det en trast som bajsade på både henne och hennes knäppa katt. När Sonja lämnat oss sov vi vidare många timmar i den hissbara sängen. Sen åt vi pizza och sjöng Singstar hemma hos Yoka tills mammsen kom och hämtade mig. Nu ikväll har jag varit och hämtat pappsen på Midlanda och nu ska jag sova. Ska bara busa lite mer med småkissarna... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0