helg

Tro det eller ej, men nu är det helg! Den helg jag har sett fram emot massor ända sen jag drömde om den förra veckan!

Hade en rätt lugn morgon imorse så jag hann ner i källaren och hämta upp den där grejen jag skrev om igår. Men under dagen visade det sig att jag inte kommer att ha nån användning för just den nu i helgen utan den andra grejen, så nu ikväll fick jag ändå åka ända längst ner och byta. Typiskt!

För övrigt så luktar mina fötter INTE hallonkaka, inte ens äpple luktar dom, trots att jag har tvättat dom jättenoga med äppeltvål. Usch och fy vad dom luktar äckligt, får nog ta en dusch också innan jag somnar.

Och usch också för hur trött jag är nu! Har jobbat drygt 12,5 timmar idag. Ska nog sova strax. Vet inte när jag senast gick och la mig före tolv en fredagkväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0