finfrämmande

Den ständiga frågan:
Varför säger man att man får främmande när det kommer folk man känner??


I alla fall så fick jag precis ett samtal som talade om att det kommer finfrämmande till mig ikväll. Ett stort stort blåmärke följt av en lillebror och en liten papps. Trevligt! Det betyder att jag har haft hela familjen (utom katterna) sovandes på mitt golv på mindre än en vecka. Den här gången ska jag dock lägga madrassen på mattan så den inte gnekar så mycket när dom vänder sig (vilket den gjorde när mammsen sov här). Det är nog bara Sivan som lyckats sova tyst på den madrassen, eloge till henne!! Ska bli superkul att träffa lillebroren som nu är en fri man, no more Bryssel för honom. Orättvist bara att han är färdigutbildad före mig. Fast nu ska han ju gå ett år i Frankrike också, fast han blir ändå klar före mig. Typiskt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0