Film

Sandra: Sorry, jag är i riktiga ärkeskogen. Har inget internet. Har inte ens fyran på tvn. Gör så gott jag kan från mobilen... :) kommer nog iaf hem på tisdag. För övrigt har jag precis sett en film. Kanske inte så konstigt tycker ni. Jag tycker det! Jag ser verkligen aldrig på film. Och ser jag på film så ser jag bara filmer jag sett förr. Nu såg jag iaf en för mig helt ny film. Skuggspel (Sleuth). Mycket annorlunda film (pratar fortfarande bara ur mitt respektiv, jag ser ju bara romantiska komedier). Den här var lite skum och oförutsägbar. Och så var ju Jude Law med, I like! :p Nu ska jag sova, imorron drar årets stora händelse igång, Kramfors Stadsfest! Ska vara en lite ner noggrann besökare i år än förra året, då var jag bara där en kväll och satt mest bara på en liten trappa och drack vin hela kvällen... :) det var iofs också kul, men man vill ju träffa alla andra, dom man aldrig träffar annars! Har även målat trappan blå idag! Kul med lite färgomväxling! Gonatten

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej-!



Hoppas dagen varit bra

titta gärna in på min blogg

har en tävling igång

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-12 @ 23:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0