dumma katt!

Alltså, vad är det här??! Man är ju helt van vid att det alltid är stekhett ute och att man aldrig behöver kläder mer i hela livet, men nu är det inte ens 20° säkert, kallt som attan trots att solen skiner. Jag visste att det skulle bli kallare när jag packade igår, men jag hade ju helt glömt bort hur man klär sig när det blir kallare. Noll koll liksom!

Katten är i alla fall knäpp. Alltså RIKTIGT knäpp! Inatt väckte hon mig vid 6-tiden och ville hitta på nåt skoj. Jag ville INTE hitta på nåt annat än att sova. Men katten for omkring här och jamade och jamade, fram och tillbaka till fönstret som en galning. Hon har även slarvat bort min hårsnodd som låg i fönstret och örhängena som låg där har hon hängt upp i gardinen. Inte normal katt!


Mitt örhänge upphängt i gardinen av katten, tack Svea...



Katten beundrar sitt verk...



Spelar oskyldig

Två timmar lite drygt höll hon mig vaken! Tack Svea.


Kommentarer
Postat av: Sivan

jag fnissar fortfarande när jag ser det här :D hysteriskt roligt.

2008-06-10 @ 07:37:28
URL: http://sexhumorfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0