blåmärken

I förrgår när jag jobbade avslutade jag dagen med att klämma tummen i en astung men välsmord låda. ASont gjorde det!!! Den blev genast blå och ådrig längst ut på toppen och jag skrek lite. Har nu försökt fånga min trasiga tumme på bild. Det gick inget vidare, syns knappt nåt. Kan lova att det syns desto mer i verkligheten!!! Så här ser tumstackarn ut i alla fall (det jag försöker visa är det mörkstrimmiga området närmast nageln som också är blå (nagellackad)):



Men sen så kom ju han som alltid ska vara värst. Min bror. Och jo, den här gången har han nog faktiskt lyckats. Så här ser han ut efter sin krasch häromdagen:



Grattis lillebror, du är alltid värst! :-P

Nu ligger de båda karlarna i familjen och sussar snart sött på 140-madrassen. Jag ska också sussa för imorron ska jag jobba 12 timmar igen. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0