att gå runt sjön

Nu ikväll har jag gjort som pappsen brukar göra. Gått runt sjön. För även jag har ju en sjö att gå runt. Det tog bara 35 minuter inklusive glasspaus. Testade McFlurry med Ahlgrens bilar, ingen höjdare! Daim ska det vara! Nu får vi se om jag orkar gå lika ofta som pappsen också. Ska nog inte ta glasspaus nästa gång, det blir ju liksom +/- 0 då. På promenaden började jag även lyssna på en ny talbok. Det var riktigt längesen jag gjorde det nu så det var verkligen på tiden. Nu lyssnar jag på The Game. Har aldrig lyssnat på en utrikisk talbok så det var lite annorlunda.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag göra nånting som jag inte gjort på vääääldigt länge. Skriver om det sen.. :)

Kommentarer
Postat av: Alex

The Game, av Strauss? Det är den enda boken som står på min bok-/filmlista, fick ett tips av någon i vintras..

2008-06-06 @ 10:42:04
URL: http://alexkarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0