aj aj

Även inatt sov jag riktigt riktigt dåligt. Vet inte alls varför det är så nu. Imorron får jag som tur är sova ut så länge jag bara vill! Skönt!!

Och även idag var det mycket att göra på jobbet! Tur var väl det för annars hade jag väl somnat..

I början av dan papercuttade jag mig i handen på våra nya fina "kvittobärare" och i slutet av dagen klämde jag tummen i en ASTUNG låda. AJ AJ AJ!! Tummen är helt blå längst ut. :(

Nu ska jag äta upp alla jordgubbarna som är kvar och se på Sex and the city. Bye

(hade tänkt skriva lite annat också, men orkar inte. Bye)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Aj aj aj och vi som inte kan vara nara o blasa pa tummen... Istallet packar vi grejjor pa Nils skola.

2008-06-24 @ 11:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0