Videofilm

Jag vet inte när jag senast såg en film på video. Vi har ganska många sådana i det wärmegårdska hemmet, men sedan dvdn införskaffades för ett par år sedan har det inte blivit mycket av med videotittandet, detta trots att de skaffade sig en kombinerad video/dvd. Jag tror inte ens att dom vet hur man spelar in på videon.
Man har blivit ganska bortskämd med bild som inte hoppar och är grynig. Förr fann man sig lätt i att se filmer av denna kvalitet, i alla fall jag. Jag minns den tiden då videon var min bästa vän! Jag var proffs på att veta exakt hur långt man behövde spola på varje band för att komma till rätt ställe.

Jag tänker inte skriva vad det är för film jag ser, det kan nog bara min bror gissa. Kan säga att den är i samma genre som en av dem jag såg häromkvällen men att det i den här filmen är två "olika" blivande knarkare istället för en och samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0