vad bra jag är

Ikväll hade vi ju tequilaprovning. Provning och provning, vi drack tequila helt enkelt. Min liter som jag fick av lillebror i julklapp är nu slut. Slutsatsen är att den sorten, Sauza, som jag fick var godare än "hatt-tequilan".
Efter detta gick vi på East. Vi tänkte gå på o-baren, men där var det väldigt lång kö. Tyvärr hade jag råkat lägga min börs i min påse, så där låg den hemma hos Emelie.. Som tur var så fick jag komma in änd! Och nu är jag hemma och klockan är snart 4. Det blir en kul dag på jobbet imorron i 9,5 timmar...................................................................................

Kommentarer
Postat av: Sandra

lisa, ja e bakis :( och ja skyller på din tequila

2008-01-19 @ 14:14:32
Postat av: Lillebror

Stå i kö?
Lägga saker i en påse?

Du gör konstiga saker när du är ute.

Varför inte bara gå och dansa?

2008-01-22 @ 09:18:53
URL: http://den.kan.du

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0