vad är det jag brukar fundera på?

Jag undrar om det är systrarna i kombination eller om det är syster #äldst som gör mig till den jag blir? För idag har jag varit den där som säger konstiga saker precis som på nyår och som härom helgen igen. Mycket mystiskt. För jag brukar nog inte vara sån i vanliga fall, tror jag :)

Nu ska jag nog sova, för domhära ska upp om typ tre timmar. Min plan för morrondagen är att se lets dance ur ett horisontellt perspektiv och sen skriva lite på en rapport som ska in på måndag (imorron). Men det kan man nog också göra liggandes. Jag är ju liggandes nu tillexempel.

Ikväll var det iaf inflyttnings/födelsedagsfest som gällde, följt av göta källare. Där hade de gjort sig av med hångelbåsen, mycket märkligt! Men de spelade bra musik (schlager) iaf, roligt!

Sova var det. gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0