Utmanad

Jag är utmanad av de kära Systrarna Syfilis och ska därför erkänna 7 sanningar om mig själv.

Här kommer därför sju alldeles sanna sanningar om mig:

Lisa:

1. Är medlem på Spraydate sen ett par månader tillbaka och har varit på totalt en date hittills

2. Det blev inget mer på grund av att killen i fråga var för sned i ansiktet (och lite för stel och tråkig också)

3. Har sett Föräldrafällan och Två ska man vara (två filmer om tvillingar med nästan exakt samma handling) ett oräknerligt antal gånger och älskar dem!

4. Kräks rätt ofta i onyktert tillstånd och brukar festa vidare efter detta

5. Är helt och hållet beroende av Facebook, är i stort sett alltid online och har full koll på vad alla skriver till varandra.

6. Brukar skratta åt hur äckligt hennes fisar luktar ibland

7. Låtsades att hon grät en skvätt under Titanic (eftersom alla andra gjorde det) men har aldrig gråtit till en film, nånsin, ever.


Dessutom ska jag utmana 7 personer, vet inte om jag känner så många som inte redan är utmanade av systrarna/Yoka redan, men jag utmanar härmed: Kusin Jenny, kusin Mia, Nisse, Pontus och Alex. Vill även utmana Ludde (du kan ju skicka din bloggadress till mig som du har lovat!!) och Sandra, du har väl ingen blogg? Men du kan skriva som en kommentar istället..


Reglerna är dessa:

Länka till den som utmanat dig.
Berätta sju sanningar om dig själv.
Utmana sju personer.
Lämna ett meddelande till dem du utmanar.

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Kedjebrev evolved, jag ignorerar...

2008-01-22 @ 09:14:54
Postat av: Sandra

ja lovar att berätta på fyllan nästa gång ;)

2008-01-22 @ 18:35:43
Postat av: Ludde

Hej Lisa!

Ja nu får du min bloggadress. Jag har startat en ny blogg, jag hade skrivit ganska lite i min gamla blogg på senaste tiden så jag tänkte; jag startar en ny istället! Så doktordekadenz.blogg.se är min nya blogg.
//Ludde

2008-01-22 @ 23:28:13
URL: http://doktordekadenz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0