tystnad

För första gången på väldigt väldigt länge är det tyst i min lägenhet! Jag har alltid tvn på annars. Eller stereon på mornarna. Just nu ligger tvn nedpackad i sin kartong. Även stereon är isärtagen och undanställd. Så nu är det bara datorn som får underhålla mig ikväll. Har även plockat ner stora tv-hyllan. Man märkte klart och tydligt varifrån jag fått min envishet och otålighet då pappsen bankade sönder den på två ställen... Får se om den är sig lik imorron när vi ska sätta upp den igen. Eventuellt har den ett par hyllor mindre. hmm...

Har nyss varit ute och ätit middag med lilla pappsen så nu är jag proppmätt! Ska väl packa ner innehållet i skafferiet strax och sen ska jag skruva ner hyllorna från väggarna. Och sen är nog faktiskt allt packat, tro det eller ej! Märkligt det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0