tejpa mej

Någon borde sätta en tejp på min mun när jag dricker alkohol. Det behövs tydligen inte många cider för att totalt slå ut mitt ordförråd och min förmåga att tänka innan jag pratar. Och vad kul att jag har kamrater som sitter beredda med papper och penna och antecknar allt dumt jag säger också, jättevänligt, verkligen! :-P


Nu är jag i alla fall hemma igen. Upptäckte att de minimorötter jag köpte till min hamburgare kvällen innan jag åkte norrut inte mår så bra längre, påsen har liksom svällt upp och morötterna har förvandlats till morotssås. Ska nog inte provsmaka dem, trots att jag gillar sås.

Såg på film på tåget, Hairspray. Men ungefär en timme innan ankomst till Stockholms central blev jag så trött så jag ska se slutet på filmen om en stund.

Kom även på att jag måste köpa ett sl-kort imorron. Dyrt! Som tur är så tror csn att min termin börjar imorron så jag får lite stålars då.


Nu ska jag packa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0