tajm to slip

Nu är det sovtajm för mig och Sivan som är på besök veckan till ära. Kvällen har förgyllts av först oseriös körövning, sen hemfärd i stor brumbrumbil följt av Gynning, YouTube och Rudolf. Bästa citatet är Rudolfs "Den här regeringen gör mig galen!" i klippet Julpynt. och detta följs av mamma Karins "Rudolf, ingen politik nu - glitter!"

Dagen som passerades var min lilla mamms stora dag! Hon fyllde nämligen hela 50 år! Lillebror postade en fin bild så jag postar istället en fin länk här. Grattis mammsen!!!

Nä, sova var det. Imorron väntar stor dataövning (ska in med 10 sidor teknisk rapport tills på måndag..) och sedan spanska och pubkväll på stan. Hård dag mao. Börjar som tur är klockan 1.

Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0