Stickning och film

Ännu en kväll av filmtittande och stickande är avverkad. Stickningen är klar nu och nästan helt ihopsydd. Får se vad det blir av den.. Såg ännu en mycket välbekant höjdarrulle ikväll, Clueless.
Har faktiskt inte gjort så mycket annat idag, sov ju länge även idag och har ägnat större delen av dagen åt stickningen, ville bli klar innan jag ska bege mig söderut. Öppnade boken och extentorna en sväng också, men stängde dem lika snabbt.

Nu är klockan snart två igen och det är sovtajm. Ska försöka kliva upp lite tidigare imorgon så jag kommer i säng tidigare och upp tidigare på lördag. Då ska jag till Sundsvall och spana in den nya soffan hos systrarna. Har även en massa vi ska fira. Kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0