söndagen

Nu har jag jobbat klart för den här helgen. Dagen gick rätt fort vilket var skönt och på kvällskvisten blev det som vanligt härligt övetrött stämning i kassan och vi ojade oss över hur äckligt våra fötter luktade. För det är sjukt vad mycket man svettas om fötterna när man jobbar stående i 9,5 timmar i en varm lokal. Ett tag trodde jag att jag skulle halka inne i skorna, och då hade jag ändå strumpor.. På grund av detta var jag tvungen att tvärboka en tvättid på direkten när jag kom hem (och lite för att det var den enda lediga som jag kunde den här veckan..) så nu håller jag på att tvätta.

Imorgon börjar i alla fall skolan. Klockan 8. Varför gör dom så mot mänskligheten??? 8 är verkligen mitt i natten, speciellt när det är mörkt ute. Och att då börja hela terminen klockan 8 en måndag morgon, det är verkligen inte snällt!


Nä, nu ska jag fika lite, sen ska jag hämta tvätten och sen är det dags för sängen. bye

Kommentarer
Postat av: Systrarna

Du är utmanad! Kolla vår blogg för mer info =)

2008-01-21 @ 17:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0