nytt försök

Jag hade skrivit en jättefin blogg jag, men den är borta nu, undra vad som hände med den!!

Nu har vi tagit oss upp och ätit frukost iaf, igår var vi ute på söderhak och drack öl, fast jag drack inte öl i vanlig ordning och tog det även väldigt lugnt med cidern eftersom jag var dunderförkyld. Idag är förkylningen mycket bättre (kan bero på att min väska var ett mindre apotek igår).

Roligast var han som försökte stöta på Sivan, till mig sa han att hon hade det sötaste ansikte han nånsin sett, till henne sa han att under allt det mörka (!!) håret var hon som en stor nallebjörn... Det blev inget av med det där. Den hela versionen av raggningsrepliken kan ni läsa hos Sivan.

Nu ska vi bege oss ut och göra stan osäker, dvs shoppa smink och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0