nu är det 2008

Tänk hur det kan bli. Imorse vaknade jag och var helt okej-pigg vid 9 kanske. Gick upp och drack lite vatten och hittade inte ibumetinen jag hade sparat enkom för denna morgon. Så jag gick och la mig igen. Nästa gång jag vaknade var jag helt sjukt sjuk och kunde knappt ens röra mig! Det kändes som att jag minst skulle kräkas, eventuellt dö!

Låg där i min bakfylleångest, stilla, en lång stund tills jag blev less (vi snackar rätt många timmar här). Då gick jag upp och bestämde mig för att bli pigg. Och tro det eller ej, men så blev det! Plötsligt satt jag och vräkte i mig räkor och grejer! Och sen brakade jag hemåt med mamsen, in på Ica Maxi i Birsta och handlade mat till kalaset som vi ska ordna till på lördag. Helt otroligt att gå från att inte kunna röra kroppen och inte ens få i sig ett hörn av ett smörgåsrån till att handla mat till femtio personer på bara en timme!

Ett par timmar senare kom vi hem och sen dess har jag vräkt i mig mat! Nu är det dags att sova. Imorron börjar kalasförberedelserna på allvar.

Och jodå, nyårsaftonen var mycket rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0