Liljeholmen

Nu har jag varit ute på äventyr. Har besökt mina blivande hoods, Liljeholmen. Jag gillar verkligen utsikten från kulle där jag ska bo! Man ser typ hela stan däruppifrån!

image174


image177


image175


Har även sett vad jag tror är min lägenhet.

image176


Den högra där, ingen direkt utsikt därifrån mer än över innergården och parkeringen, och kanske ingen direkt sol på balkongen, men det överlever jag nog.


Just nu sitter jag och försöker ta ett beslut. Har insett att det nog inte är någon särskilt smart idé att satsa på att klara två tentor när jag inte börjat plugga till någon av dem, så nu måste jag besluta mig för vilken av dem jag ska satsa på. Väljer jag elektron får jag en extra pluggdag, vilket kan behövas då två kvällar går bort den här veckan, men ljud&vib-en läste jag nyligare, så det kanske är lite färskare i huvudet. Svårt val...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0