låt oss dansa

Nu har jag sett Let´s Dance. Det var kul. Virkade under tiden en liten portmonnä och början till ett skärp till min nystickade klänning. Det tar ganska lång tid att virka ett skärp. För tillfället är det bara en 30 cm lång remsa som inte räcker runt nån midja i världen.

Minns förra gången jag såg Let's dance-premiär. Det var första ensamma kvällen i min nya lägenhet. Idag är det nämligen ett år sedan jag flyttade in där. Och om mindre än en månad ska jag lämna samma lägenhet och bege mig västerut. Har inte fattat det alls och inte planerat nånting alls för hur det ska gå till, men sånt där brukar lösa sig. Ska väl försöka fixa lite flyttkartonger när jag kommer ner till veckan, nån som har några över??

Nu ska jag väl snart försöka sova, men först måste jag packa. Imorron drar jag ju söderut, inte hela vägen hem, men till Sundsvall i alla fall. Jag hoppas på en festlig kväll. Har dessvärre slagit fotknölen och kan knappt gå, men det är förhoppningsvis bra tills imorron.

G'natt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har flyttkartonger - massor!

2008-01-12 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0