Lagd Lisa Ligger

När man ramlar, exempelvis på grund av att det är halt, spänner man kroppens muskler ganska kraftigt för att inte göra sig mer illa än nödvändigt. Ibland händer det att man får ont i dessa muskler, för de är inte vana att spännas på detta sätt, det blir som om man tränat dem väldigt hårt ungefär.
På väg hem från partajet på nyårsnatten ramlade jag. Plötsligt låg jag liksom bara där med hela mig på marken! Minns att jag landade på hela ryggen och bakhuvudet. Men jag hade ju använt min volumemaster, så jag slog mig inte i huvudet som tur var. Däremot måste jag ha spänt muskler som aldrig nånsin varit med om liknande, för nu har jag jätteont i en muskel på sidan av halsen. Samma muskel man använder för att lyfta huvudet från kudden när man ligger på sidan. Så inatt har det varit lite kämpigt att sova. Så fort jag har velat vända mig har det inte gått så bra. Lagd Lisa ligger, skulle man kunna säga...


Nu ska vi börja med kalasförberedelserna här. Jag tänkte börja med en dusch innan jag lagar mat till 50 personer, jag tror det uppskattas.

Kommentarer
Postat av: Sivan

hur var festen???

2008-01-07 @ 13:56:14
URL: http://sexhumorfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0