kaos

Det är kaos hemma hos mig just nu. Jag är inte den mest organiserade människan jag känner, och när det gäller flyttpackning är jag väldigt ostrukturerad! Vaknade vid 5-tiden och kom på att jag ännu inte betalat min hyra för nya lägenheten. Var naturligtvis tvungen att göra detta på en gång så att pengarna skulle gå iväg idag och inte imorgon. Konstigt egentligen, för att betala räkningar brukar jag alltid göra i tid!

Nyss kom jag på att jag nog borde äta lunch, så nu står pastan och kokar.

Igårkväll hade vi kick-off med vår inriktning (IPU - integrerad produktutveckling), nya klassen alltså. Riktigt roligt att nästan alla dök upp, så nu har jag lite bättre koll på vilka jag går med. Men det blev lite sent, kom hem vid halv 2 tror jag det var. Men som tur är så är jag ju ledig idag. Eller ledig och ledig, borde väl egentligen sitta i skolan med en tråkig uppgift. Men just nu kommer flyttpackningen före.

Nä, snart är nog pastan klar. Bye

Kommentarer
Postat av: wizzer

vilken inriktning läser du?
/w

2008-01-31 @ 19:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0