ingen rubrik

Och plötsligt är dagen nästan över. Pluggtiden passerad. Typiskt, missade den idag igen..

Nu är jag ombytt och laddad för en kväll på Ballbreakers där LG bjuder på middag och förmodligen även bowling. Det är ju inte ofta man får se sina kollegor i civila kläder så en sån händelse tackar man ju inte nej till!
image178


Har bestämt mig för att det blir elektron som jag satsar på. Den känns mest möjlig att klara för tillfället, så imorron är det dags att lära sig allt om trefas och växelström och sånt. Kul.


Måste försöka bli lite nyttigare nu, börja tänka på beach -08 och så. Igår köpte jag den nya keson med fibrer, köp inte den! Den var inte god! Köpte även Brämhults färskpressade klementinjuice. Köp inte den, inte god! Men idag köpte jag en god och smart sak, Barillas nya pasta med protein och massa nyttiga grejer, inbyggt liksom! Smart, och gott! Jag åt den med frästa skogschampinjoner, aubergine, lök och ofrästa tomater och fetaost och pesto. Mycket gott!
Var även väldigt hurtig och promenerade i "vårsolen". Först till Gullmarsplan för att köpa ett sl-kort och sen vidare till Globen bara för att det var sånt härligt väder. Promenerade även från mitt blivande hus till tunnelbanan istället för att åka ersättningsbussen för hissbanan, fast det tog bara 6 minuter (var ju tvungen att ta tid för att veta hur bråttom jag måste ha varje morgon i framtiden).

Kanske borde åka tidigare till jobbet, hade tänkt köpa ett par vantar idag men har inte hunnit. Men nä, jag är lat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0