hipp hurra!

Imorse var jag ganska seg, men det var ju rätt väntat. Dagen har varit väldigt lång, men jag har överlevt trots att jag har varit trött. Mina kollegor är ju inte friska i huvudet nån av dom så det blir för det mesta väldigt roligt att jobba trots att dagarna är långa. Och dagens höjdpunkt var när en man började skrika och bråka mycket högljutt, hela butiken stannade upp och ingen förstod vad han ville. Till slut fick butiksledaren och civilväktaren bära ut honom. Tydligen hade nån föreslagit fel dammsugarpåsar för honom. "Hmm, vad ska jag göra för spännande idag? Jag vet, jag går till Onoff och skriker och gapar för några dammsugarpåsar för 89:-, det verkar kul!"

Nu ska jag strax sova, först ska jag äta en knäckemacka med philadelphia med laxsmak. Har förresten äntligen tryckt i mig min äckliga keso. Som sagt, köp inte den med fibrer, man blir rädd för den och den är inte god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0