härmad?!

Ja, sen sist har jag faktiskt börjat plugga. Räknade säkert tre tal eller nåt igår när jag satt i skolan med Marie. Sen på kvällen började min spanskakurs, det var i alla fall kul, fast jag var trött. Spanskafröken satte igång och pratade spanska på en gång och sa att om vi inte hängde med skulle vi strunta i det. Som tur var så varvade hon med svenska så jag hängde med rätt bra ändå. Hon var mexicanska och där läspar de tydligen inte lika mycket som i spansk spanska så vi får göra som vi vill med den saken.

Idag var jag på återbesök efter min p-pillerstudie. Jag hade ju för högt blodtryck förra gången så sköterskan ville ha ett bättre värde att skicka in så därför fick jag komma tillbaka. Även denna gång bäddade hon ner mig ordentligt med en hög skvallertidningar och värdet blev som väntat bättre eftersom jag inte hade sovit och var stressad förra gången..

Efter detta åkte jag hem igen via Mariatorget där jag handlade. Hade inte varit på Ica där sen dom byggde om och det är ju alltid kul att gå i nya affärer. Köpte goda frukter och nötter och såna roliga grejer. Sen tog jag bussen hem och skulle plugga. Det gick sådär... Räknar inte alls med att klara den här tentan den här gången heller,m en på nåt sätt måste jag ta tag i mitt liv så jag orkar börja plugga på allvar på måndag när skolan börjar på riktigt. Får se hur det går, börjar klockan 8 på måndag morgon och jobbar hela helgen. Men sen framöver kommer jag nog att ha sovmorron varje måndag, DET är skönt!

Nu ska jag kolla lite mer på elektron och sen ska jag sova.


Oj, nu glömde jag skriva om det roliga som hände på fb idag. Loggade in och såg att nån gjort en total ripp-off på mitt "probably the best girl in the world"... Det är ju kul att man kan inspirera så! Min blogg har ju trots allt hetat så sen jag började skriva för snart 2 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0