förvirrad och trött

Så har ännu en underlig dag passerat mitt liv. Var inte världens piggaste nån gång idag men tog mig ändå hem till Emelies tillfälliga lya i Skrapan för att se en svensk filmklassiker, Änglar, finns dom? Varför görs inte den typen av filmer längre? Vi skrattade massor och hängde inte riktigt med i alla bankaffärer där i mitten, men filmen var kul och det var kul att träffa flickorna och skvallra av sig lite.
Planerade även fredagens stora händelse, då ska äntligen Tequilaklubben ha tequilaprovning. Som vi har pratat om detta, har ju ändå haft klubben i över två år nu!

Nu måste jag sova, för imorgon SKA jag börja plugga. Det finns liksom ingen återvändo längre. Börjar även läsa spanska imorron, det ska bli mycket spännande (kanske iofs skrev det förut, är så trött och förvirrad idag).

Gonatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0