Värsta vuxna dammsugaren!

DSC00342.JPG
(mobilbloggar)
Nu har jag köpt mig en ordentligt vuxen dammsugare! Den är röd, bäst i test och den har en starkare motor än min hårtork. Har även skaffat digitaltvabonnemang, så från och med idag och två veckor framåt har jag ALLA kanaler! Frågade om bredbandet också, det kunde tydligen dröja ett par dagar. Förhoppningsvis får jag det innan helgen! Jag dör eventuell annars...
Köpte en lampa till hallen och lite annat grejs också. Nu ska jag hem och dammsuga och se på tv! :D

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag vill inte vara negativ, jag tycker förstås det är hur bra som helst att du köpt en bäst-i-test-dammsugare, men att den har starkare motor än din hårtork... vad säger det?

Hur många är alla kanaler?

2008-02-06 @ 13:20:21
URL: http://alexkarlssons.blogg.se
Postat av: Alex

Om du har riktiga Discovery kan du få köpa ett tv-kort till datorn och spela in lite sevärda program åt mig :)

2008-02-06 @ 13:21:05
URL: http://alexkarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0