vad är nu detta?

Tro det eller ej, men det har faktiskt snöat i kungliga hufvudstaden inatt!

image186


Igår sa en kund att det skulle snöa en halvmeter inatt, jag skulle nog snarare säga en halv centimeter..!


Nu väntar en dag till med jobb. Jag är ensam i kassan i helgen eftersom min arbetskamrat fyller år idag. Hoppas att den här dagen går snabbt också. Gårdagen gick riktigt snabbt faktiskt, mycket folk. Fick dessutom besök av mor och far. Modern påpekade det jag redan visste, nämligen att jag inte hade något under jobbskjortan (har ju alla kläder i andra lägenheten) och att den glipade rakt mot alla kunder.... Jotack, kan ju säga att jag omsatte långt över målet igår! Påpekade även detta samband för chefen, han blev lite generad.. :-P

Nu ska jag käka frukost, förhoppningsvis för näst sista gången i den här lägenheten. Ska försöka åka tidigare till jobbet för att teckna bredbandsabonnemang. Dom sa igår att det borde komma igång på en gång, det är jag lite tveksam till, men det vore ju super om det var så. Återkommer om detta.. :) Byebye

Kommentarer
Postat av: camillalyktberg

Det va inte mycke snö, här är det hur mycke som helst :P fast skulle hellre vilja att det såg ut som på bilden här.

2008-02-03 @ 09:51:26
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Hoppas du får en riktigt bra söndag! :)

2008-02-03 @ 09:53:36
URL: http://klintens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0