Tittar neråt

DSC00415.JPG
Jag brukar annars ha blicken högt upp i det blå, men idag tittar jag ner i marken. Man skulle kunna tro att det är för att det sällan är särskilt kul att åka hem i samma kläder en söndagförmiddag som man var ute i dagen innan, men i mitt fall är det för att jag till ta mig hem UTAN att det avslöjas för mig vilka som gick vidare i gårdagens melodifestival.

Så don't spoil the surprise!!!

Igår var iaf en galet rolig kväll och för er som undrar så sov jag hemma hos Fia. Har fortfarande inte lyckats lista ut hur man tar sig hem till mig efter att tunnelbanan har slutat gå.

Shit, har bara kommit till centralen, måste ju underhålla mig med nåt hela vägen hem för att inte titta upp! Jag har funderat på att ta en tur förbi donken, men jag tror att det är för riskabelt. Funderar även på om jag ska våga slå på datorn eller om jag ska vänta.

Sschhh!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

OJOJOJ - dagens i-landsproblem...

2008-02-24 @ 13:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0