Sista lasset

DSC00366.JPG
Nu åker sista lasset inklusive jag från Luma. Har städat klart och lämnat nycklarna. Skönt!

Ugnsluckan är ännu inte bytt, Electrolux skulle komma idag, men dom är tydligen lögnare. Dom hade sagt till min hyresvärd att dom hade ringt både honom och mig, men det är inte sant!
Det är iaf tur att hyresvärden är schysst!

Tänk, snart är det helg! Eller helg och helg, jag jobbar ju 19 timmar som vanligt, men jag ser från emot det. Ska dock skälla lite på dem för att jag aldrig får internet...

Nu är jag snart hemma. Och för er som undrar, stolen bär jag som en axelremsväska. Ser helpsyco ut, jag lovar! :p

Och jo förresten, det snöar!

Kommentarer
Postat av: Sivan

Åååh,.. Luma.. Kommer sakna det lite grann. Jag hittade ju faktiskt där :D

2008-02-15 @ 00:08:09
URL: http://sexhumorfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0