pladder

Måste ju säga att jag gillar mitt nya nät. Det är snabbt. Har dock inte lyckats koppla in routern än, nåt är knas där och jag vet inte vad.

Planen var ju att städa ikväll, och naturligtvis se Let's dance. Men det blev inte så mycket städat. Har till och med köpt nya gardiner att hänga upp när lägenheten är färdigstädad. (kan ju inte hänga upp dem innan, då blir det aldrig städat)


Om en vecka bär det av till Bryssel, det ska bli mycket kul! Måste dock tentaplugga på resan, men det ska nog gå bra, har liksom inga pengar att shoppa för.

Har även blivit besatt av blodapelsiner. Så gott!!!


Har fått en del synpunkter på min kändisbloggning häromdagen. Tyvärr kan jag inte göra så mycket åt att min mobilkamera suger, ni får helt enkelt lita på mig, det var Robyn och inte vilken random tjej som helst i blå jacka.. :-P

Tänkte lägga upp lite bilder jag tagit den senaste tiden, men insåg att jag redan mobilbloggat de flesta.


Nä, städa var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0