mätt och trött

Nu har jag avnjutit en supergod röding tillsammans med blandade släktingar, mycket trevligt! Har även packat ner lite kläder i en väska så jag slipper frysa när jag är i Bryssel, så nu har jag avverkat hela min att-göra-lista förutom punkten att bli frisk. Mycket bra jobbat måste jag ju säga. Visst, jag ringde jobbet istället för att åka dit, men förhoppningsvis ska det väl inte göra nån skillnad.

Har även bäddat rent och vädrat sängkläderna, så nu tänkte jag ta en dusch innan jag kryper ner och sover.

Imorronbitti ska jag infinna mig i skolan 8.15. Då ska vi ha våran sista övning i Arbetsorganisation och Ledarskap och den övningen går ut på att vi ska ge och få positiv och negativ kritik från alla i gruppen vilket ska bli mycket spännande! Jag vet inte om jag är så bra på att varken ge eller få kritik, inte dålig i alla fall, intressant! Ska även bli intressant att se om jag ens tar mig ur sängen vid den tiden på dygnet, har inte lämnat hemmet innan klockan 12 på hela veckan och säkert inte på förra veckan heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0