man kan ringa till mig!

Wii!! Nu funkar även min hemtelefon! Det är bra, för jag misstänker att den stora antennen som sitter på mitt hustak är Comviqs, och att det är för att den är rakt ovanför som jag har så grymt dålig mottagning i min lägenhet.
OBS!! Rena spekulationer, vet inte alls om det funkar så över huvud taget!!

Så vill ni ringa mig kan ni ringa mig hem, numret finns på hitta.se bland annat... Mammsen tycker att det är sjukt svårt att lära sig, det tycker inte jag. Jättemånga siffror som är likadana ju!

Nu ska jag piffas.



Förresten! Om en dryg månad fyller jag ju år! Det finns endast en sak jag önskar mig: En ny kamera! Eller bidrag till en! Saknar min gamla helt sjukt mycket! (Tips, Sony W85 eller likadan som min gamla, Samsung NV10 (eller NV11 som är den nyare versionen)).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0