lasagne och knölar?

Har kommit fram till att det onda i mitt knä nog inte kom från att jag ramlade i lördags när jag var ute, utan att det är nån slags inflammation i kroppen. Idag har jag nämligen ont i båda fötterna och det andra knät också. Högerknät som jag inte kunde använda igår är iaf lite bättre, jag har kunnat gå, men det gör ont när jag suttit still en längre stund. Dessutom har min knöl bakom örat tittat fram igen, den gör det när jag är dunderförkyld ibland. Känner mig inte förkyld nu, men vi får väl se vad som händer. Nån som vet nåt om såna knölar förresten? Den gör ont och är väl stor som toppen på min tumme ungefär.
Knölen gjorde att jag tog ett par timmars sovmorgon imorse och var inte i skolan förrän kvart i 1. Dagens stora projekt var att skriva inlämningsrapport 3 om våran hjullastare (astråkigt). Den här gången handlade det om att simulera och beräkna spänningar och temperaturer i bromsskivorna. Snark. Min kamrat Jenny var i fjällen förra veckan, så vi låg lite efter, men det flöt på bra och vi var klara 8 minuter över 17, så jag hann precis till körövningen kvart över.
Efter kören åkte jag hemåt, handlade på Konsum där jag träffade en gammal gymnasiekamrat, mycket märkligt! :) Sen gick jag hem och gjorde lasagne. Har inte lagat det på hundra år!! Det blev myyyyycket gott, och nu har jag matlåda för många dagar framöver, perfekt!

image218


Så såg den ut när den var klar (nej, jag vill inte ha den brunare än så). Det värsta var väl att den blev klar kvart över nio, så nu är klockan mycket, jag skulle ju städa och plugga spanska ikväll. Hmm, kanske kan göra det nu då.

Imorron har jag nog sovmorron igen, det här med eget ansvar är inget för mig tror jag, jag sover ju bara istället.. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0