jippihurra!!

Ja! Ja! JAAA!!! Återigen fick jag skrika lite åt resultatet i melodifestivalen. Den här gången var det för att min o-favvo inte gick vidare. HURRA!!!


Var för övrigt på donken. "Köp medges ej" sa maskinen när jag skulle betala. Fick csnpengar den 14 januari, och det är ett bra tag sen!! Och det har ju varit en rätt dyr månad med flytt, dubbla hyror mm.. Men imorron kommer det nya pengar iaf. (Hade 50:- i kontanter, så jag kunde betala min mat).

Usch vad trött och förvirrad jag är! Hängde inte alls med i allt konstigt som hände i melodifestivalen.



Roligast igår var iaf när vi var på Burger King. Vi kom dit typ 10 minuter innan dom skulle stänga och Fia ville ha chili cheese. Hon skulle byta ut stripsen mot chili cheese var planen, men när hon skulle beställa sa hon
"Hej, jag vill ha ett chili cheese-meal och så vill jag byta ut stripsen mot chili cheese..."
Hon fick måååånga chili cheese, och en stor läsk.. :-P


Planen för resten av dagen är att plugga spanska och städa lägenheten. Inget av det lär bli av. Har dessutom vääääääldigt ont i knät, vet inte alls vad jag har gjort!! Blir svårt att städa när man inte kan stå på ena benet. Kanske ska sova en stund istället, eller se en film kanske, eller kanske sova till en film...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0