google, google, min bästa vän...

Tänk hur länge jag klarade mig utan internet. Jag är faktiskt riktigt imponerad! Jag googlar ju verkligen allt annars. Idag har jag googlat:

  • Normal vilopuls (eftersom jag fick en pulsklocka idag (är ju sjuk så jag vill inte ut och springa med den..))
  • Broccoli (har fortfarande inte kommit fram till vad jag ska göra med mina två, har ju ingen mixer)
  • Hur man tar bort stearin från parketten (har haft det där sen jag hade strömavbrott)
  • Det andra målet (Mammsen, har du den boken??)
  • Hur lång Matte i Let's Dance är (har börjat misstänka att han är för kort för mig)
Säkert fler saker som jag har glömt bort också. Fick svar på alla mina frågor utom den sista. Typiskt.


Har börjat städa litegrann, fattar inte hur jag alltid är så lat så att lägenheten alltid är så stökig. Måste ju städa innan fredag och sen hålla städat tills nästa lördag, helst. Troligt när det kommer fyra brudar och sover här.. Hehe...


Nu ska jag städa lite till, sen ska jag sova. Imorron ska jag upp och tvätta klockan 7. Blä. Troligt att jag kommer att kunna plugga samtidigt då, not! Jag lär ju lägga mig och somna om tusen gånger.


På tal om google förresten. Häromkvällen när jag satt och youtubade och googlade gamla schlagerfavoriter upptäckte jag att en av mina favvosar från eurovision -94 har gått och dött! Ni kan se honom här.

Kommentarer
Postat av: mammsen

OJOJ - idel nyttiga och bra-att-veta-saker. Boken du frågade om har jag ingen aning om...

2008-02-27 @ 08:11:35
Postat av: Alex

Har för mig att en klasskompis på gymnasiet hade 29 i vilopuls, han var fotbollsfantast och tränade mest varje dag! Vad är "normalt" då?

2008-02-27 @ 21:00:16
URL: http://alexkarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0