avbockat

Nu är det inte så jättemycket kvar på att-göra-listan. Har tvättat, har typ städat, eller i alla fall pyntat (har nu även tavlor på väggarna!!), har fått nytt lås, har ringt jobbet och comhem och förhoppningsvis fixat digitaltvn. Nu är det bara släktmiddag, packning och det där med att bli frisk kvar! Grejt!!

Comhem-nötterna hade i alla fall justerat bort den räkning de skickat till Vallagränd i Haninge. Den räkning som dom senast jag pratade med var så noga med att jag skulle betala och som jag även betalade idag och som skulle bli bortjusterad i efterhand. Så nu måste jag ringa dem än en gång imorgon eller på tisdag.



Varför har förresten ingen sagt till mig att svarta möbler blir dammiga??! Jag har plötsligt förstått varför alla är så inne på det här med beiget och lattefärgade prylar!! Mina svarta möbler (tv-hylla, byrå och soffan) är superdammiga hela tiden!!! Typiskt!


Nu ska jag göra mig klar och åka på presentationspub inför Quarnevalen. Sen är det ju som sagt middag med diverse släktingar. Har inte varit ute i solen nånting idag trots att jag gärna hade velat, men jag har faktiskt haft balkongdörren öppen flera timmar, superskönt med frisk luft! Nu ska jag ta ut och vädra mina mattor också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0