Wagga wagga

Wagga wagga är en stad i Australien. Namnet betyder "Många kråkor".
Ikväll har jag varit på temafest med temat Australien. Jag och mina kamrater var utklädda till australiensiska städer och jag var således staden Wagga wagga. Adeliina var Adelaide, Sandra var Golden Coast och Leffe var Canberra.
Festen var kul men kort! Ett tag kom en sak i stort sett på tal som det har varit knäpptyst om i över ett år, jag har så svårt med sånt så jag pratade bort det så gott jag kunde...

Innan festen var jag ute och åt med mammsen, är typ fortfarande proppmätt!

Planen höll i alla fall nästan, med undantag för läsken. Nu är jag iaf hemma, kom med sista tunnelbanan som planerat. Nu går dessutom en buss upp på fjälle, istället för hissbanan, så den brukar jag ta ibland när det tajmar. Det är ganska skönt att slippa gå i trappor ibland.

Nu ska jag sova. Imorron står två saker på schemat: Tvinspelning och klänningssyning. Hoppas att klänningssyningen går bra, för sen ska jag jobba tre dagar i rad och sen är det festvecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0