Vem vet egentligen mest??!

Idag har varit en mycket händelserik dag! Jag lämnade hemmet före klockan åtta, för typ max femte gången den här terminen. Klockan halv nio var jag framme vid tv-huset där jag mötte tant Kerstin och en annan tant. Tillsammans skulle vi vara publik när det skulle avgöras vem som vet mest i programmet med samma namn. Anledningen till att vi var där var att min kära mor var en av de tävlande!!

Jag tänker naturligtvis inte säga hur det gick för henne, men jag kommer inte att vara sen att påminna när det är dags att titta på tvn!!!

För övrigt undrar jag hur det har gått till att jag, som har världens lugnaste liv, har gått och fått magkatarr!!??? För det är mycket som tyder på att det är därför jag har varit lite orolig i magen till och från den senaste tiden. Så nu blir det A-fil och annan lugn mat för mig ett tag!

Kommentarer
Postat av: Psp

2008-12-04 @ 22:34:46
Postat av: Papps

Bilder?? Det lär ska finnas en vacker och stor blombukett i din ägo efter dagens äventyr!

2008-12-04 @ 22:36:30
Postat av: Sonja

Jag SA ju att du hade ett stressigt liv! Du måste börja lyssna mer på mig! =)

2008-12-05 @ 09:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0