dagens topplista

Titanic är lång. Speciellt när den går på tv med en massa reklam. Men nog är den romantisk alltid, tänk om det fanns sån sann kärlek!

Måste bara visa en grej till innan jag går och lägger mig.


Om man bara tittar på den ser det ut som ett helt vanligt kladdpapper på en tenta, men om man tittar lite närmare så ser man att där faktiskt även finns en topplista som rangordnar de godaste CocaCola-sorterna! (För ja, det är skillnad!)

Första gången jag skrev samma tenta (inte samma då förstås men i samma kurs) satt jag och skrev julklappsrim för att fördriva tiden.

Nu är det alldeles för sent. Gonatten!

Kommentarer
Postat av: Junior

Ryser lite när jag ser ditt svar, för jag har inte svarat så, och jag hoppades att det där var en av de uppgifter jag hade klarat.

2008-12-17 @ 22:41:32
URL: http://www.metrobloggen.se/maskinjunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0