imorgon smäller det

Nu borde jag ha sovit för längesen. Typiskt! Som tur är har jag planerat att ställa väckaren på typ 12 imorgon och även ha ljudet avstängt på mobilen lika länge, måste verkligen sova enormt länge imorgon för att klara av hela dagen+kvällen+natten+morgonen+dagen efter!

Imorgon är det alltså dags för den stora festen. Jag tror det kommer att bli grymt. Trots att jag fortfarande typ inte vet någonting börjar ändå vissa saker klarna för mig och sen får väl resten lösa sig bäst det kan.

Idag har jag varit på skolan mest hela dagen. Eller, jag kom dit vid strax före 11, käkade två bitar tårta till lunch och spenatpaj till efterrätt. Sen har jag ägnat dagen åt att dels tappa bort några grejer, leta efter dem någon timme och sedan hitta dem efter en ordentlig recap av lunchen (hade lagt ifrån mig den när jag tog bröd till pajen). Har även tagit reda på vem som ska ha min klänning, provat den på henne och mätt ut längden och så. Sen plötsligt var hennes päls borta, hon ska nämligen vara utomhus och klänningen är ju lite kall för att ha ensam utomhus i mitten av december. Så då fick jag irra runt i huset och leta efter den. Sen fick vi middagsföreläsning av Ericsson, det var ganska intressant. Slutligen skrev jag en lång lista på saker jag dels skulle ha med mig imorgon och dels skulle fixa nu ikväll här hemma. Såklart la jag listan på ett sånt där smart ställe och nu är det borta. Måste verkligen sluta lägga saker på smarta ställen!!!!

Nu ikväll har jag i alla fall gjort tre saker som jag minns att jag skrev på listan. Borde packa ihop alla mina saker till imorgon också, men jag vet inte vilken väska jag ska ta.

Titta här vilken fin:


Nä nu måste jag sova litegranna typ 10 timmar.

Kommentarer
Postat av: Adeliina

Åh vilken fin! Den kommer passa helt perfekt till allt annat som finns med! Är förresten avundsjuk för sömnen, jag måste också vila..!

2008-12-10 @ 00:58:14
Postat av: Junior

Nej, smarta ställen är bra ställen att lägga saker, men man ska komma ihåg var de smarta ställena var någonstanns.

2008-12-10 @ 10:52:22
URL: http://www.metrobloggen.se/maskinjunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0