jag är c

Jag har fortfarande inte fått tillbaka min telefon. Mest för att Vivo var stängt imorse när Frederik åkte till skolan, för jag hoppas verkligen att den ligger där och väntar på att få komma tillbaka till mig!

Idag har jag varit i skolan. Åkte dit lagom till lunchen. Har inga pengar och typ ingen mat hemma, men jag hade två lunchkuponger kvar, vilket passar mig alldeles utmärkt eftersom jag har två luncher när jag måste äta i skolan, idag och imorgon!

När jag hade ätit gick jag ner till kåren och satte mig och pluggade mekanik. Satt där till 19.20 ungefär och vet inte om jag har lärt mig nånting. Har lärt mig typ sambandsformeln för hastigheter och accelerationer.

Har även träffat ett gäng som har gratulerat till beskedet jag fick igårkväll! Jag ska ju nämligen vara chef ett par veckor nästa höst, det kommer att bli grymt roligt tror jag!!

Nu måste jag plugga mera. Imorron är det tenta och sen har jag jullov! Hurra för mig!

Kommentarer
Postat av: Adeliina

Yey, grattis till c! :)

2008-12-16 @ 08:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0