lyx

Jag är väldigt lättimponerad och lättköpt! Det krävs liksom inte så mycket för att få mig på sin sida. Det är alltså heller inte så svårt för mig att lyxa till det i vardagen.

Idag har jag lyxat till det två gånger på detta sätt:



För övrigt har jag varit in till skolan en sväng. Kollade in bygget lite snabbt och var på körövnin. Det var en mycket effektiv körövning där vi lärde oss två nya låtar trots väldigt mycket flamsighet.

Efter det har jag sett mitt allra första avsnitt av cityakuten, har aldrig sett det förut! Det var riktigt spännande!


Oj, nu har jag helt glömt bort att skriva klart och publicera det här.. Typiskt!

Ska väl snart gå och lägga mig här. Bye

Kommentarer
Postat av: Junior

Flamsighet kan vara bra för produktiviteten, se bara på Dekoren,..

Ja du känner ju våran chef.

2008-12-09 @ 13:00:06
URL: http://www.metrobloggen.se/maskinjunior
Postat av: Alina

Så fin blogg! :)

2008-12-09 @ 13:05:43
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0