snart jullov

Hurra hurra hurra! Min (gamla) telefon är tillbaka! Jag är mig själv igen! Jag kände mig liksom inte som mig när jag hade ett fånigt 073-nummer istället för det vanliga numret med många sexor som jag haft i snart sju år.

Nu ska jag snabbkolla lite på mekaniken och sen är det dags för tenta. Jag är astrött så jag kommer nog att somna, alternativt gå klockan 15.00 prick.

Skulle jag mot all förmodan klara den här tentan är det med hjälp av världens ytligaste ytinlärning. Jag har nämligen lärt mig två typer av tal. Vänta er alltså ingenting!

1,5 timmar kvar. Yeey, det betyder typ 2,5 timmar kvar till jullov! Hurra!

Kommentarer
Postat av: Junior

Its in Fritz hands now...

2008-12-16 @ 20:18:47
URL: http://www.metrobloggen.se/maskinjunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0