sommarminnen

I somras jobbade jag ju rätt mycket. När jag satt där på mitt jobb skrev jag ofta upp saker på post-itlappar. Det kunde vara allt från vad jag skulle gå och handla för fika till fikarasten under lunchrasten till en filmtitel jag skulle kolla upp när jag kom hem eller en sångtext jag skulle lära mig utantill innan jag jobbat klart för sommaren.

Alla dessa lappar har jag sparat och hittade nu när jag städar. Så roligt att tänka tillbaka på hur jag tänkte när jag skrev alla de där lapparna.


Det här har jag skrivit av från onoffs hemsida har jag för mig. Seriöst, får man skriva sådär om en elektrisk vinöppnare? (Gör jobbet till en barnlek)


Här har jag försökt få koll på dagar fram och tillbaka hit och dit...


Här skulle jag skriva en topp 3-lista på de drygaste sakerna som kunderna gör hos mig i kassan. Kom bara på två saker... :)


Det här är listor på vad jag skulle ta med mig från lagret till kassan, uppenbarligen är det många som snor mitt torkpapper.. :-P


Kommentarer
Postat av: Junior

Ja, om man dricker lagom mycket vin blir man som ett barn på nytt, gör man det då på jobbet blir ju jobbet, per definintion, en barnlek...

2008-12-14 @ 23:06:50
URL: http://www.metrobloggen.se/maskinjunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0