slutkörd

Oj vilken dag. Helt sjukt mycket folk på jobbet, vi hade typ 10 meters kö till tre kassor samtidigt hela hela dagen! Det händer aldrig. Men idag. De första 4 timmarna innan min lunchrast gick supersnabbt, sen gick jag och lyxade till det med sushi, och sen jobbade jag på i fyra timmar till som också gick lika snabbt.

Innan jag började jobba passad jag på att lämna in kameran på service och sen passade jag även på att shoppa mina små julklappar. Så när jag skulle hem var det bara att slå in klapparna och fara hemåt.
När jag kom hem skuttade jag direkt in i duschen och hörde jobbets telefoner och olika larm ringa i bakhuvudet...

Det är ju i alla fall tur att jag har köpt såna små och smidiga klappar i år som alla ryms i en liten liten väska, så jag slipper ha så mycket att släpa på imorgon....


Nu ska jag packa klart och sova sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0