slut på julafton

Den här julaftonen har varit ganska lik den förra, det märkte jag nu när jag tittade tillbaka på gamla blogganteckningar (klicka på december 2007 och kolla så hajjar ni).

Till varmrätt åt vi i stort sett samma mat, lammstek med trattkantarellsås (fast mandelpotatis istället för hasselbackspotatis).

Runt Karl-Bertil var jag så trött så jag nästan somnade och nu är det dags att sova.

Och imorgon, ja, kusiner och mostrar på eftermiddagen och utgång i Kramfors på kvällen.


Mammsen och pappsen verkade i alla fall glada för den stora julklappen (var lite ironisk igår när jag skrev att det var bra med små julklappar, för jag hade ett bautapaket). De fick en massagesits som masserar ryggen och durrar i rumpan, hur skön som helst!

Äh, bloggar nog lite bilder imorron, för nu måste jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0