sjuka drömmar och kändisskap

För ett år sedan idag var jag kändis! Dessvärre var jag så bakis så jag kunde inte dra nytta av det och komma före i en enda krogkö! :-P

Men kolla här vad fina vi var jag och Marie på Metros framsida:



Ja, sen att jag fick heta Maria där på framsidan är glömt sen länge.. :)


Inatt drömde jag att jag var med i en slalomtävling i Sundsvall, fast alla åkte samtidigt och jag åkte på magen. Sen drömde jag att jag skulle vara snäll mot min mor och far och låta dom slippa hämta mig vid bussen i Gallsäter (skulle av nån anledning till stugan där mitt i vintern). Så jag började promenera. Upptäckte till min stora förvåning att den där runda restaurangen var såld och att mackhuset var ordentligt utbyggt. Planen utanför macken var dessutom ordentligt upprustad och utjämnad och jättefin! (Tror jag var lite påverkad av mostrarnas bygge här) De hade dessutom börjat bygga en mack på andra sidan vägen också, vid busshållsplatsen. Jag tog naturligtvis bilder på allt detta för att kunna blogga det senare (sjukt?!) men tyvärr har jag ännu inte lyckats överföra dem från drömmens telefon till verklighetens...

Nä, nu ska jag göra mig klar och åka och jobba. Bye

Kommentarer
Postat av: Junior

Den där förstasidan kommer jag ihåg, jag komer ihåg att jag hade en del funderingar kring eran lösning men sen hade jag för många egna problem att tänka på för att komma ihåg att fråga, och nu har jag glömt vad frågan var. (Antagligen något om bilar med låg markfrigång)

2008-12-06 @ 13:02:03
URL: http://www.metrobloggen.se/maskinjunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0