SISTA DAGEN!

Nu är det dags att göra sista rycket. Sista dagen innan jullovet.

Vaknade klockan 7 för att tvätta. Insåg att jag inte alls hade mycket tvätt, har ju liksom varit mer på jobbet än hemma den senaste veckan, men det är ju ändå skönt att slippa komma hem till en full tvättkorg.

Blev lite distraherad här i mitt skrivande, sökte på jul i Spotify och fick upp en låt som hette "Jul efter jul" med Glenmark och Glenmark. Det är liksom en GES-låt från deras andra skiva (Dom kommer och går) fast med annan text, fast jullåten måste förstås ha kommit tidigare. Mycket märkligt!

Sov dåligt inatt, har så mycket jag inte får glömma att göra så jag låg och tänkte på det istället.


Nu måste jag äta frulle.


Haha! I Spotify är det ju reklam ibland (om man har gratisversionen), nyss var det Kevin (idol) som sa : "Spotify är en grymt stället vars man kan lyssna på bra musik". Så roligt! Norrländska och maltska i en skön blandning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0